بازی‌های رایانه‌ای
بررسی تأثیر رضایت از بازی بر اثربخشی تبلیغاتِ درونِ بازی‌های دیجیتال در بین دانشجویانِ دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی

زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهدی بشیرپور

دوره 11، شماره 1 ، فروردین 1397، ، صفحه 33-53

https://doi.org/10.22631/jicr.2018.1801.2410

چکیده
  تبلیغات دربازی‌های دیجیتال یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات مؤثر می‌باشد، یکی از عواملی که بر اثربخشی تبلیغات دربازی‌های دیجیتال اثرمی‌گذارد، رضایت‌مندی مشتریان از بازیها است. در این تحقیق باهدف بررسی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی مشتریان و تأثیر رضایت‌مندی بر اثربخشی تبلیغات، 5 عامل مؤثر بر رضایت مشتریان را شناسایی شده است که ...  بیشتر